Reklamy podświetlane

Reklama może być wsparciem działań komunikacyjnych marki. Rzeczywiście dzięki niej można zwiększyć jej rozpoznawalność, ale też zainteresować klientów ofertą. Doskonałym wyborem jest reklama świetlna, w której wykorzystuje się technologię LED. Warto na jej temat dowiedzieć się więcej.

Reklama świetlna – dlaczego warto ją stosować?

Aby dobrze prosperować na rynku, często trzeba wprowadzać określone działania marketingowe. W ten sposób można utrzymać klientów bądź zdobyć nowych. Doskonałym przykładem są reklamy podświetlane. Rzeczywiście dzięki nim można dotrzeć do nowych odbiorców ze swoją ofertą, zarówno produktową, jak i usługową. Taka forma reklamy jest niezwykle skuteczna, gdyż można doskonale wyeksponować różne treści i to nie tylko w dzień, ale i po zmroku. Reklama podświetlana jest rodzajem reklamy typu outdoor. W tym przypadku nośniki, którymi mogą być np. kasetony czy litery, umożliwiają szybkie wyeksponowanie treści. Jednocześnie reklama świetlna outdoor może być reklamą wielkoformatową, umieszczoną choćby przy drogach. Można pokusić się o stwierdzenie, że decydując się na reklamę świetlną można zapewnić sobie rozpoznawalność marki czy produktu. W szybki i prosty sposób dociera się bowiem do dużego grona odbiorców i za pomocą takiej reklamy informuje ich o promocjach, rodzajach usług czy danym produkcie. Co istotne, reklama podświetlana nie musi być skierowana do konkretnej grupy docelowej. Można reklamę umieścić w miejscu użytku publicznego o dużym natężeniu ruchu pieszego czy samochodowego i w ten sposób zainteresować jeszcze większą grupę osób. Montaż reklam podświetlanych także nie jest trudny i nie różni się od standardowego montażu zwykłego baneru reklamowego. Rzeczywiście cechuje je atrakcyjny wygląd i mocna siła przekazu. Co ważne, dzięki nim można szybko i łatwo zbudować profesjonalny wizerunek marki. Reklama świetlna staje się często ważną częścią szeroko zakrojonej kampanii reklamowej w przypadku promocji produktu.

Reklamy podświetlane niejedno mają imię, czas poznać ich rodzaje

Reklama świetlna jest efektywnym, ale i uniwersalnym nośnikiem reklamy wizualnej. Jednocześnie dostępna jest w wielu wariantach. Można zdecydować się choćby na kasetony reklamowe LED, podświetlane litery czy też podświetlane standy reklamowe bądź napisy przestrzenne z podświetlanym frontem. Oczywiście wybór zależy od formy reklamy oraz tego, czy ma pełnić funkcję tylko promocyjną czy też reklamową i informacyjną. Rzeczywiście reklama świetlna jest specjalnym rodzajem reklamy wizualnej, której widoczność jest naprawdę znacząca. Wyróżniają ją dobre właściwości optyczne, a więc przyciąga uwagę, ale też pozwala na większe zainteresowanie potencjalnego klienta produktem. Taka reklama zewnętrzna rzeczywiście jest niezbędna do tworzenia dobrego wizerunku firmy, ale też zaciekawienia osób jeszcze niezdecydowanych.

Reklama świetlna – kiedy warto ją stosować?

Reklama świetlna wpisuje się w skuteczne działania marketingowe. Istotne znaczenie ma jej odpowiednie przygotowanie. Na pewno ważna jest strategia. Jeżeli umieszczacie hasło reklamowe, to musi być krótkie, ale i zapadające w pamięć. Gdy wybieracie podświetlane litery, to muszą one być na tyle duże, by były widoczne z dalszej odległości. Oczywiście nie można zapominać o odpowiednim miejscu umieszczenia takiej reklamy. Warto zdecydować się na centra miast, ale i umieścić ją przy samej siedzibie firmy. Wielu inwestorów obawia się, że koszty reklamy podświetlanej mogą być bardzo wysokie. Ale nie jest to prawda. Jeżeli wykorzystywana jest technologia LED, takie rozwiązanie jest tanie. Do reklamy świetlnej np. na budynkach warto użyć dibondu czy też plexi, poliwęglanu, a nawet styroduru. Bardzo popularne są kasetony podświetlane z dibondu o aluminiowej konstrukcji. Jeżeli zależy Wam na wielkoformatowej reklamie, to lepiej wybrać kasetony z wymiennym licem. Możliwość wymiany lica pozwala na aktualizację treści. Litery czy logotypy lepiej sprawdzają się w reklamie np. restauracji, baru, salonu fryzjerskiego, czy studia tatuażu. Są kreatywną formą przekazu, która dociera do konkretnej grupy odbiorców.