Zyskanie rozpoznawalności firmy czy też marki jest niezbędne dla zwiększenia przychodów, ale też utrzymania się na rynku. Doskonale tutaj sprawdzają się folie reklamowe, które rzeczywiście mają szerokie spektrum zastosowania i mogą być wykorzystywane w kampaniach marketingowych. Warto na ich temat dowiedzieć się więcej i poznać różne ich rodzaje.
Folie reklamowe – poznajcie rodzaje i zastosowanie
Folie reklamowe mają szerokie spektrum zastosowania. Można wykorzystać je na szyldach, tablicach, ale też billboardach czy nawet na powierzchniach samochodów. Sprawdzają się w reklamie usług czy firmy. Dostępne są różnego rodzaju folie, wśród których możemy wymienić: monomeryczne, polimerowe, wylewane, barwione w masie.
Folie monomeryczne są niezwykle tanie i sprawdzą się do krótko i średniookresowych reklam. Są to folie samoprzylepne, które wykorzystywane są w druku wielkoformatowym. Naklejki z folii monomerycznej można wykorzystać do eksponowania grafik nie tylko na samochodach osobowych, taksówkach, ale i busach, czy tramwajach. Folie monomeryczne najlepiej umieszczać na powierzchniach płaskich. Są to folie z tworzywa PCV, czyli polichlorku winylu. Cechuje je duża wytrzymałość mechaniczna, ale też odporność na zmienne warunki atmosferyczne. Z takiej barwnej folii wykonywane są naklejki plotowane. Co istotne folia posiada ten sam kolor nawet od strony klejącej. Oznacza to, że można je naklejać nawet od środka szyb. Takie naklejki wycina się na podstawie plików wektorowych.
Alternatywą dla folii monomerycznych są folie wylewane, które są droższe, ale też zdecydowanie trwalsze, a nawet plastyczne. Rzeczywiście sprawdzą się nawet w długoterminowych reklamach. Są to też dobre folie samochodowe. Można je umieszczać na samochodach dostarczających dania restauracyjne, ale też takie folie świetnie sprawdzają się na samochodach przedstawicieli handlowych. Co istotne, można je nakładać nawet na powierzchnię o większych krzywiznach czy wypukłościach. Takie naklejki samochodowe posłużą przez długi czas.
Folie monomeryczne mają okres trwałości 3 lat, a wylewane – 10 lat. Pomiędzy nimi znajdują się folie polimerowe, których właściwości zasadniczo zbliżone są do folii monomerycznych, za to cechuje je większa trwałość, bo wynosząca nawet 7 lat. Naklejki polimerowe to dobre rozwiązanie, które stosuje się np. przy produkcji tablic reklamowych czy szyldów firmowych. Mogą być wykorzystane do długoterminowej reklamy, nawet w trudnych warunkach. Nie blakną pod wpływem promieniowania UV. Są też odporne na działanie wilgoci czy deszczu.
Folia translucentna ma charakter transparentny i naprawdę dobrą zdolność do przepuszczania światła. Dostępna jest w szerokiej gamie kolorów, ale też różnej fakturze. Sprawdzi się do reklamy krótkookresowej, średniookresowej i długookresowej. Będzie odpowiednia do wykonania grafik nawet na kasetonach podświetlanych. Pozwala na równomierne rozproszenie zarówno światła słonecznego, jak i sztucznego.
Folie barwione w masie i owv – doskonała forma reklamy wizualnej
Na uwagę zasługują też folie barwione w masie. Są to inaczej folie ploterowe. Rzeczywiście bardzo dobrze sprawdzają się w reklamie wizualnej. Można je aplikować np. w oknach sklepów, czy na drzwiach. Poza funkcją dekoracyjną i reklamową będą zapewniać też prywatność. Takie naklejki reklamowe można też umieścić w salach konferencyjnych czy szklanych gablotach. Rzeczywiście ich zastosowanie jest bardzo szerokie. Folie są odporne na promieniowanie UV i można je wykorzystać do reklamy krótkoterminowej i długoterminowej. Są więc bardzo uniwersalnym medium reklamowym, ale i informacyjnym. Z kolei folie one way vision pozwalają na zaprezentowanie grafiki, ale nie ograniczają przy tym całkowicie dostępu światła słonecznego. Co istotne, grafika na folii owv jest widoczna dla osób, które znajdują się na zewnątrz, natomiast w przypadku osób przebywających w danym pomieszczeniu zapewniają dostęp do światła dziennego zredukowanego do 50%. Naklejki one way vision można wykorzystać do oklejenia przeszklonej witryny sklepowej. Można tym samym zagospodarować wolną przestrzeń reklamową. Jest to folia perforowana, a więc dziurkowana, która jest skutecznym nośnikiem reklamy na szkle. Dzięki swojej strukturze zachowuje półprzezroczyste właściwości, a przy tym umożliwia kolorowy zadruk po stronie zewnętrznej. Taka folia sprawdzi się do wyklejenia szyb wystawowych, szyb gabinetów lekarskich czy firmowych.
Naklejki podłogowe – różnorodne zastosowanie
Ciekawą formą reklamy, ale i sposobem na oznaczenie terenu są naklejki podłogowe. Do ich produkcji wykorzystywany jest laminat strukturalny. Dzięki temu zyskują one lepszą odporność na ścieranie, ale co ważne mają też właściwości antypoślizgowe. Można stosować na nich różnorodne grafiki, umieszczać logo czy nawet nazwę firmy. Sprawdzą się w każdym budynku użytku publicznego, np. w centrum handlowym mogą wskazywać, w jakim sklepie jest promocja. Naklejki reklamowe mogą informować też o zachowaniu odstępu, ale można z nich wykonać ścieżkę geometryczną w przedszkolu. Mają w tym przypadku formę aktywizującą.
Poproś o wycenę przez Email