Litery przestrzenne

Skuteczna reklama może mieć naprawdę ciekawą formę i przyciągać uwagę. Warto wiedzieć, że dobrym wyborem są choćby litery przestrzenne. To dobre rozwiązanie dla różnych form reklamy.

Litery przestrzenne – dobra forma reklamy skupiająca uwagę

Dobra reklama to taka, która przyciąga wzrok. Nie zawsze jednak trzeba wybierać szyldy, banery czy plakaty. Bardzo dobrze sprawdzają się litery przestrzenne. Dzięki nim można zainteresować potencjalnego klienta swoją ofertą, ale też przyciągnąć wzrok. Może być to dobra reklama dla nowo powstałego sklepu czy też firmy. Litery przestrzenne są odpowiednie do reklamy indoor i outdoor. Zastosowanie mają zarówno litery niepodświetlane, jak i podświetlane. Te pierwsze warto wykorzystać w kawiarniach czy klubach, natomiast litery przestrzenne podświetlane mogą być wykorzystywane nie tylko do reklamy outdoorowej, ale też stworzą prestiż wnętrza, np. dużego biurowca. Kolejną ich zaletą jest fakt, że są trwałe. Koszty inwestycji nie są tutaj duże. Bardzo łatwo można też je transportować, a więc można je wykorzystać nawet podczas targów branżowych, które odbywają się w różnych miastach. Litery przestrzenne to reklama, która sprawdzi się w każdej branży. Można z niej wykonać logo podświetlane czy logo przestrzenne.

Litery przestrzenne – reklama zewnętrzna i wewnętrzna. Z jakich materiałów są wykonywane?

Litery 3D mogą być wykonane z naprawdę różnych materiałów. Można np. zdecydować się na litery z dibondu, które są niezwykle eleganckie. Sprawdzają się do wykonania ponadstandardowych i prestiżowych napisów. Dają też nieograniczone możliwości jeśli chodzi o kształty i wielkości. Cechuje je dobra odporność na warunki atmosferyczne czy zmienną temperaturę. Nie ulegają odkształceniu, nie płowieją pod wpływem promieniowania UV i nawet po latach będą prezentować się tak samo dobrze. Tańsze, ale także bardzo dobre są litery przestrzenne z plexi, czyli szkła akrylowego. Jest to tworzywo sztuczne, którego najważniejszym składnikiem jest polimer metylu. Rzeczywiście bardzo dobrze sprawdzają się w reklamie. Dostępne są w wielu wariantach kolorystycznych. Wykazują też dużą przezroczystość, ale można wybrać także mleczne czy matowe odcienie. Są też odporne na promieniowanie UV, a więc dobrze sprawdzą się zarówno do reklam zewnętrznych, jak i podświetlanych. Są mniej odporne na uszkodzenia od dibondowych. Litery ze styroduru są to litery przestrzenne, z których można stworzyć nawet logo przestrzenne na elewacji. Styrodur jest podobny do styropianu, ale ma bardziej zwartą konsystencję. Jest też twardszy, nie posiada porów, a przy tym wykazuje mniejszą nasiąkliwość. W tym przypadku nie ma możliwości podświetlenia. Na uwagę zasługują też litery PCV, które wykonywane są metodą frezowania w płytach PCV i to o różnej grubości. Można je malować farbami do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Można pokusić się o stwierdzenie, że są niejako pośrednim rozwiązaniem pomiędzy mniej trwałymi literami ze styroduru, jak i bardziej trwałymi z plexi. Litery przestrzenne podświetlane PCV to dobry wybór. Litery mogą tworzyć zarówno logo przestrzenne, jak i logo podświetlane.

Litery przestrzenne – gdzie się sprawdzą?

Litery przestrzenne mają szerokie zastosowanie w reklamie, ale znaki 3D mogą równie dobrze pełnić funkcję informacyjną. Sprawdzą się w miejscach użytku publicznego, np. jako reklama 3D w firmach, kawiarniach czy salonach fryzjerskich. Litery przestrzenne można umieścić na ścianach zewnętrznych budynku, ale też ścianach wewnętrznych. Mogą pełnić funkcję dekoracyjną wnętrza. Naprawdę dobrze się prezentują. Można określić je też mianem całkowicie nowego wymiaru reklamy. Są dobrą alternatywą dla tradycyjnej reklamy. Dzięki literom przestrzennym można wyróżnić się na tle konkurencji, a przy tym zyskać większą widoczność oraz prestiż. Warto je też wykorzystać w branży eventowej do dekoracji ścianek wystawienniczych. Ale sprawdzą się też do aranżacji wystaw sklepowych. Świetnie prezentują się nawet w parkach i mogą być częścią szeroko zakrojonych kampanii reklamowych.