Czasami proste rozwiązania są najbardziej skuteczne. Na pewno odgrywają też ważną rolę w reklamie. Doskonałym tego przykładem jest folia backlight, która rzeczywiście zachwyca jakością, ale też nowoczesną technologią. Druk UV na folii backlight to najlepsze rozwiązanie do lekkich konstrukcji reklamy zewnętrznej. Można powiedzieć, że zachwyca jakością, ale też wykończeniem.
Backlight – co to jest?
Folia backlight jest to bezklejowa folia, która przeznaczona jest do podświetleń. Wyróżnia ją jakość wydruku, czyli naprawdę imponująca kolorystyka. Głębia barw jest wręcz imponująca. Dzięki temu bardzo dobrze sprawdza się do reklamy np. na przystankach autobusowych, ale i wszędzie tam, gdzie wymagana jest wysoka jakość i szybki, skuteczny przekaz. Folia do podświetleń ma postać mlecznej, półmatowej kliszy i rzeczywiście bardzo dobrze sprawdzi się do wielkoformatowych reklam, ale też szyldów, backlightów, czy nawet scroll boardów. Co ważne, można ją docinać czy nawet frezować. Branża reklamy zewnętrznej ciągle się rozwija i wprowadzane są coraz to nowsze innowacje i rzeczywiście do takiej reklamy bardzo dobrze sprawdza się folia backlight. Jest wykonana z politereftalanu etylu o właściwościach rozpraszających światło. Tkanina w tym przypadku jest wielowarstwowa. Dzięki temu można uzyskać naprawdę jasne, wyraziste i intensywne obrazy. Folię wyróżnia też satynowe wykończenie, co pozwala na równomierne rozprowadzanie strumieni światła, ale i urządzeń oświetleniowych. Wybierając folię backlight można osiągnąć naprawdę skuteczną reklamę, która przyciąga wzrok, ale też wyróżnia się przekazem.
Gdzie zastosowanie ma folia podświetlana?
Technologia folii backlight bardzo dobrze sprawdza się w reklamie podświetlanej, którą wykorzystuje się w miejscach użytku publicznego. Reklama świetnie prezentuje się na dworcach, lotniskach, ale i w centrach handlowych czy sportowych. Stosuje się ją także do podświetlania tablic informacyjnych np. w kawiarniach czy barach szybkiej obsługi, choć jest odpowiednia również do produkcji konstrukcji witrażowych. Druk na folii backlight może być wykorzystany do produkcji wewnętrznej konstrukcji podświetlanej. Backlight to tworzywo sztuczne, które jest naprawdę wytrzymałe. Jest to tkanina poliestrowa z obszyciem silikonem albo plexi do podświetleń. Materiał wyróżnia to, że jest odporny na rozerwanie czy uszkodzenia mechaniczne, ale także na zmienne warunki atmosferyczne czy wilgoć. Można więc go wykorzystywać do reklamy zewnętrznej, ale też do reklamy umieszczanej w pomieszczeniach nieogrzewanych czy takich, gdzie występuje duża wilgoć, np. w basenach.
Wysoka gęstość optyczna folii backlight – poznajcie jej zalety
Druk na folii backlight można używać do produkcji zewnętrznych reklam świetlnych, citylightów, ale też przygotować plakaty kinowe, teatralne. Backlight reklama sprawdzi się też w restauracjach czy kawiarniach. Obraz drukowany jest na materiale za pomocą farby ultrafioletowej, gdzie tusz wnika głęboko w powierzchnię i szybko się utwardza. Dzięki temu obrazy są jasne, odporne na blaknięcie i mają naprawdę dobrą gęstość optyczną. Cechą charakterystyczną folii backlight jest jej zdolność do pochłaniania światła. Rzeczywiście obrazy na folii są głębokie, nasycone i można uzyskać efekt wewnętrznego blasku. Żywotność reklam wykorzystujących folię backlight jest naprawdę długa i wynosi minimum 2 lata. Kolejną zaletą folii backlight jest brak odblasków na powierzchni, ale też idealnie wygładzona powierzchnia, bez jakichkolwiek odkształceń. Folia jest też odporna na ścieranie i nie blaknie, nawet pod wpływem intensywnego promieniowania słonecznego. Z folii można uzyskać reklamę o różnej wielkości, nawet wielkoformatową, ale też w wielu kształtach. Nie można też zapominać, że jest ona bezpieczna dla środowiska i nie emituje też żadnych zapachów. Dobra reklama może być trwała, skuteczna i efektowna. Wystarczy tylko zdecydować się na backlight. Trzeba też wspomnieć, że materiał może być drukowany w naprawdę dużej rozdzielczości obrazu.
Poproś o wycenę przez Email