Wykładziny dywanowe

Zwiększenie rozpoznawalności firmy jest niezbędne dla zyskania nowych klientów. Jednocześnie funkcję reklamową może pełnić nawet wykładzina dywanowa. W ten prosty sposób można dotrzeć do nowych klientów, ale też sprawić, że wnętrze zyska dekoracyjny charakter i jego użytkowanie będzie bezpieczniejsze ze względu na antypoślizgową powierzchnię.

Wykładzina dywanowa z dowolnym nadrukiem – skuteczna forma reklamy, ale i zwiększenie prestiżu firmy

Wykładziny dywanowe na wymiar mogą być skuteczną formą reklamy. Doskonale sprawdzą się do promocji marki, ale też pozwolą na personalizację we wnętrzach komercyjnych. Duże znaczenie ma także fakt, że taka wykładzina dywanowa może być częścią działań marketingowych, których celem jest stworzenie prestiżu firmy, ale też sprawienie, że zyska ona jeszcze bardziej profesjonalny charakter. Nie od dziś wiadomo jak ważna jest reklama, jednak nie trzeba wykorzystywać tylko billboardów, lecz można postawić też na działanie nietuzinkowe i niezwykle ciekawe, które sprawia, że można wyróżnić się na tle konkurencji, ale też ją wyprzedzić. Cienka wykładzina dywanowa z nadrukiem poza tym, że jest ciekawą formą przekazu, jest odporna na rozciąganie, zginanie, czy uszkodzenia mechaniczne. Poza tym, że może być skuteczną formą reklamy świetnie się prezentuje, a przy tym zapewnia bezpieczeństwo, wszak jest antypoślizgowa. Wykładzinę dywanową warto umieścić w biurze czy siedzibie firmy, ale też można na nią postawić np. podczas targów czy konferencji branżowych. Można zastosować ją na całej powierzchni podłogi, ale też jako chodnik w holu. Sprawdzi się też na schodach. Jedno jest pewne – efekt wizualny jest naprawdę dobry.

Wykładzina dywanowa z nadrukiem sublimacyjnym – dlaczego to dobry wybór?

Wykładzina dywanowa z nadrukiem może być częścią szeroko zakrojonych działań marketingowych. Wartość przekazu reklamowego jest w tym przypadku bardzo duża. Oczywiście trzeba też pamiętać o tym, że najlepszym wyborem są wykładziny z nadrukiem sublimacyjnym. Ma on naprawdę szerokie zastosowanie w branży reklamowej. Do tego też gwarantuje wysoką jakość grafik. Druk sublimacyjny jest metodą, dzięki której można uzyskać trwałe i odporne na spieranie czy warunki atmosferyczne grafiki. Dzięki temu Wasza wykładzina dywanowa będzie mieć estetyczny wygląd nawet po długim czasie. Utrzymanie jej w czystości także nie nastręcza żadnych problemów. Trzeba też wiedzieć, że druk sublimacyjny nanoszony jest na wykładzinę kilkuetapowo. Na początek grafiki umieszcza się na papierze transferowym, a dopiero potem grafikę transferuje się na wykładzinę. Oczywiście to nie wszystko, bo zadrukowany papier transferowy musi trafić do specjalnej prasy termotransferowej, która dociska go właśnie do podłoża wykładziny. Pod wpływem dużego ciśnienia, ale i wysokich temperatur cząsteczki tuszu przechodzą ze stanu stałego w gazowy, ale pomijany jest w tym przypadku stan ciekły. Dzięki temu druk sublimacyjny na wykładzinie jest tak trwały. Nie można go zetrzeć, sprać czy zmyć. Wykładziny dywanowe na wymiar mogą mieć logo z naprawdę wyrazistą, nasyconą grafiką. Druk sublimacyjny jest też odporny na promieniowanie UV i bezpieczny dla środowiska reklamowego. Wykładzina dywanowa z grafiką będzie więc prostą i skuteczną reklamą, a przy tym jej przygotowanie nie będzie się wiązało z wysokimi kosztami.

Cienka wykładzina dywanowa i jej zastosowanie w reklamie

Na rynku istnieje bardzo duża konkurencja, stąd też chcąc się wyróżnić, trzeba szukać takich rozwiązań, które sprawią, że wyprzedzi się innych przedsiębiorców z branży. Właśnie w tym zakresie bardzo dobrze sprawdzi się cienka wykładzina dywanowa z logo czy hasłem reklamowym. Takie rozwiązanie jest niebanalne i rzeczywiście sprawia, że można zyskać nowych klientów, ale też zadbać o identyfikację wizualną. Promocja marki dzięki wykorzystaniu wykładziny jest zdecydowanie skuteczniejsza, ale jednocześnie można zyskać świetną personalizację podłogi w biurze czy innym lokalu komercyjnym. Nadruk na wykładzinie dywanowej może mieć formę napisu, ale i grafiki – wszystko zależy od Waszych preferencji.