Tablice reklamowe

Skuteczna forma reklamy może nie tylko zainteresować klientów daną ofertą, ale też tworzyć prestiż danej firmy. Reklama musi być skuteczna, ale to nie oznacza wcale, że jest droga. Doskonałym tego przykładem są tablice reklamowe.

Tablice reklamowe – proste, funkcjonalne, ale i niezawodne w sile przekazu

Konkurencja na rynku, niezależnie od branży, jest znaczna. Każda firma, zarówno mała, średnia, jak i duża, powinna szukać formy reklamy najlepszej dla siebie. Niewątpliwie doskonałym wyborem są tablice reklamowe. Mogą one pełnić funkcję informacyjną, ale też skupiać się zarówno na przekazie informacyjnym, jak i marketingowym. W ten prosty sposób można przyciągnąć klientów, ale też wyróżnić się na tle konkurencji. Większość z nas jest wzrokowcami. Dotyczy to ponad 65% populacji. Właśnie w przypadku tych osób treści wizualne powodują wzrost zaangażowania. Stąd też szyld reklamowy powinien być ciekawy i na początek musi przyciągnąć uwagę, a dopiero potem skupiać ją na odpowiednim przekazie. Tablice reklamowe są sposobem na reklamę usług, towarów, ale też konkretnego produktu czy oferty promocyjnej. Nie można jeszcze zapominać o tym, jak ważna jest lokalizacja, która zwiększa siłę przekazu. Dlatego tablica reklamowa zewnętrzna powinna znaleźć się przy siedzibie firmy, tym bardziej jeśli jest to budynek, w którym znajdują się biura czy punkty usługowe wielu podmiotów. Ponadto oczywiście w takim przypadku trzeba też zastosować tablice reklamowe indoor, choćby w formie strzałek z nazwą firmy i informacją, na którym piętrze się znajduje. Tablice reklamowe można postawić również przy drodze blisko lokalizacji firmy. Na pewno jest to dobre rozwiązanie dla branży gastronomicznej, ale i sklepów. Jeśli firma znajduje się na obrzeżach danej miejscowości, to warto postawić też tablicę reklamową zewnętrzną w centrum miasta.

Zbuduj pozytywny wizerunek swojej firmy

Aby zbudować wizerunek firmy, należy zainwestować w reklamę. Prostą, ale skuteczną formą przekazu jest tablica reklamowa stojąca. Oczywiście reklama musi być tak przygotowana, by treść nawiązywała do rodzaju usługi, ale i zachęcała do skorzystania z niej. Do wyboru są różnego rodzaju tablice reklamowe. Można zdecydować się na takie z dibondu, które posłużą przez długi czas. Dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej i można na nich umieścić różnorodne elementy wizualne. Jednocześnie powierzchnia w tym przypadku jest gładka i nie ma zarysowań, co jeszcze lepiej wpływa na przekaz wizualny. Innym rodzajem tablicy reklamowej stojącej jest ta wykonana z PCV. Jest odporna na korodowanie, zmienne warunki atmosferyczne, a nawet promieniowanie UV. Doskonale sprawdzi się do reklamy outdoorowej. Tablice z tego materiału mogą mieć grubość od 2 do 10 mm, zatem są dość sztywne i świetnie można je wykorzystać nawet do reklamy wielkoformatowej, ale też do tablic reklamowych stojących. W przypadku druku na PCV można wykorzystać zarówno folię błyszczącą, jak i matową. Aby pogłębić blask czy też mat można jeszcze zastosować laminat. Taka tablica reklamowa będzie służyć przez wiele lat. Ciekawym wyborem są tablice reklamowe z plexi. Ten materiał jest przezroczysty niczym szkło, jest przy tym lekki i doskonale poddaje się obróbce mechanicznej. Również plexi można wykorzystać do tablic reklamowych outdoorowych. W teorii tablicę reklamową stojącą czy też wiszącą można wykonać nawet z drewna czy szkła, ale trzeba zdawać sobie sprawę, że takie rozwiązanie nie jest efektywne i nie należy też do tanich. Drewno trzeba impregnować, natomiast szkło trudno utrzymać w czystości, a przez to przekaz reklamy może być mniej widoczny.

Gdzie stosować tablice reklamowe?

Tablice reklamowe mają bardzo szerokie spektrum zastosowania. Warto wykorzystać je do reklamy usług czy towarów, ale sprawdzą się też do celów informacyjnych, np. w przypadku kampanii społecznych. Można wybrać je również , by przekazać informację o tym, gdzie znajduje się dana firma. Na tablicy reklamowej można przedstawić pokrótce swoją ofertę, a także umieścić numer telefonu. Profesjonalnie wykonana będzie skutecznym środkiem marketingu. Dodatkowo można zastosować podświetlenie tablic reklamowych. Dzięki temu będą promować usługi nie tylko w ciągu dnia, ale i po zmierzchu.