Systemy wystawiennicze

Systemy wystawiennicze i dekoracje wnętrz – zwiększ rozpoznawalność marki i produktu w siedzibie firmy i na targach branżowych

Skuteczna reklama może przynieść firmie duże zyski. Utrzymanie się na rynku, biorąc pod uwagę konkurencję, nie jest łatwe, dlatego też należy szukać rozwiązań, które pozwolą na dotarcie do większej ilości klientów. Ciekawym wyborem są systemy wystawiennicze oraz dekoracji wnętrz.

Systemy wystawiennicze – jak je odpowiednio przygotować?

Wybierając się na targi branżowe trzeba pamiętać, by przygotować odpowiedni system wystawienniczy. Każdy inwestor musi zadbać o koncepcję. Ważne jest, by przykuć uwagę potencjalnego klienta, ale też wyeksponować produkty, czy też usługi. Niewątpliwie ważny jest spójny wizerunek marki. Do tego celu bardzo dobrze sprawdzają się ścianki wystawiennicze, które określane są też mianem trybunek. Pozwalają one na ciekawe zaprezentowanie różnych treści, zarówno informacyjnych, jak i reklamowych. Można w tym przypadku zdecydować się na duże powierzchnie do zadrukowania, co pozwoli na umieszczenie wielu informacji. Takie rozwiązanie sprawdzi się np. do reklam danego produktu. Można wybrać tutaj choćby ścianki proste czy łukowe. Zwróćcie jeszcze uwagę na fakt, że ścianki wystawiennicze doskonale sprawdzają się też w centrach handlowych, podczas imprez promocyjnych. Można zastosować je podczas prezentacji, wystawy czy przy stoisku degustacyjnym. Ścianki reklamowe to też dobra dekoracja biura, holu czy imprezy sponsorskiej. Do takiej formy reklamy należą też ścianki sponsorskie z logo. Jest to ciekawa reklama, którą najczęściej wykorzystuje się podczas eventów czy zawodów sportowych, a więc wtedy, gdy wykonywane są zdjęcia na tle ścianek reklamowych. To rozwiązanie pozwoli na dotarcie do większej ilości klientów, ale też zwiększenie prestiżu firmy.

Roll upy, standy i stojaki na ulotki – dlaczego warto je stosować?

Roll upy są banerami reklamowymi. Mogą być zarówno jednostronne, jak i dwustronne. Można wybrać modele mocowane na specjalnej kasecie, ale i rozwijane w górę. Trzeba przyznać, że jest to najbardziej uniwersalny nośnik reklamy, który może też pełnić funkcję dekoracyjną. Jego zaletą jest mobilność, a więc taką reklamę można przenosić i wykorzystywać wiele razy. Dobrze sprawdzi się więc do prezentacji w miejscach użytku publicznego, ale też może pełnić funkcję stricte informacyjną. Aby jeszcze szybciej dotrzeć do nowych klientów, ale też zainteresować innych inwestorów swoją ofertą, warto zastosować standy reklamowe. Wpisują się one w szeroko zakrojone działania marketingowe. Za ich pomocą można przedstawić swoją ofertę, ale też po prostu się zareklamować. Standy to dobra forma reklamy indoor i outdoor. W skuteczne systemy wystawiennicze wpisują się też stojaki na ulotki. W końcu ulotki nadal wykorzystuje się na szeroką skalę w kampaniach reklamowych. Stojaki na ulotki to ekspozytory, w których można umieścić broszury informacyjne. Sprawdzą się też na gazetki reklamowe, choćby w supermarketach. Warto je wykorzystać podczas targów czy eventów. Są odpowiednie na stoiska promocyjne.

Flagi reklamowe i lady wystawiennicze – dobry wybór na eventy

Skuteczna forma reklamy rzeczywiście przyciąga klientów. Czasami dobry efekt można osiągnąć stosując nienachalne formy reklam w miejscach, gdzie natężenie ruchu jest duże. Właśnie tutaj bardzo dobrze sprawdzają się flagi reklamowe. Służą one do prezentacji treści reklamowych czy informacyjnych, zarówno podczas eventów, jak i podczas imprez outdoorowych. Można pokusić się o stwierdzenie, że są niezastąpione, choćby podczas zawodów sportowych. Do takich kampanii sprawdzą się też lady wystawiennicze, w których można zaprezentować produkty czy też materiały, które mają służyć działaniu marketingowemu. Ale wybierając lady poza funkcjonalnym zastosowaniem w biurze, można zyskać dekorację, która będzie świadczyła o profesjonalizmie i przyciągała uwagę klientów. Lady to dobry produkt dla branży gastronomicznej, nie tylko sklepów, ale i restauracji.

Jeśli chodzi o systemy wystawiennicze i dekoracje wnętrz, to doskonale sprawdzą się też banery reklamowe. Mogą mięć one powierzchnię nawet kilku metrów. Dzięki temu przekazywany komunikat jest widoczny z oddali. Co istotne, może pełnić funkcję przekazu informacyjnego, ale i być reklamą, gdzie wykorzystuje się grafiki z dużą ilością szczegółów.