Roll-upy

Aby dotrzeć do nowych klientów, ale też utrzymać dotychczasowych, warto wykorzystać reklamę. Tutaj pojawia się pytanie: jaką reklamę wybrać? Doskonale sprawdzą się standy reklamowe, których konstrukcja jest prosta, ale roll up reklamowy może efektywnie zaprezentować różne treści, np. promocyjne.

Rollupy – co warto wiedzieć?

Szukając dobrego nośnika reklamy, warto zdecydować się na rollup. Jest to dobry sposób na to, by przykuć uwagę klienta i zainteresować go swoją ofertą. Nawet mała firma powinna inwestować w reklamę. Rzeczywiście marketing odgrywa bardzo ważną rolę w biznesie. Chcąc się wyróżnić na tle konkurencji bądź po prostu za nią nadążyć, należy stawiać na rozwiązania, które to umożliwią. Bardzo dobrze sprawdzi się stand reklamowy. Jest to nośnik reklamy zewnętrznej, który zalicza się do grupy materiałów POS, a więc jest nośnikiem reklamy poza Internetem czy innymi środkami masowego przekazu. Jego rolą jest zwiększenie sprzedaży, ale też jej wspieranie oraz rozreklamowanie usługi czy miejsca. Standy reklamowe można umieścić w różnych miejscach i w ten prosty sposób przyciągnąć uwagę klientów. Stojaki reklamowe mogą zawierać logo firmy. Mogą być też skierowane do konkretnej grupy odbiorców. Rollupy mają szerokie spektrum zastosowania. Poza wsparciem sprzedaży służą do promocji. Wystarczy tylko umieścić je w odpowiednim miejscu. Można umieścić je zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku. Służą do reklamy produktów czy towarów w sklepach, ale też podczas targów branżowych. Wykorzystuje się je w punktach handlowych, ale można umieścić je też w bibliotekach, urzędach, czy muzeach. Odpowiednio przygotowana reklama nakłoni potencjalnego klienta do zakupienia towaru czy też zapoznania się z daną ofertą.

Dobry stand reklamowy, czyli jaki?

Wybór rollupów reklamowych ma znaczenie. Oczywiście należy pamiętać, aby wybrać model wykonany z mocnego tworzywa, taki który rzeczywiście może posłużyć przez wiele lat. Bardzo dobrze sprawdzają się rollupy jednostronne z wydrukami na polipropylenie. Jest to materiał, który jest odporny na zarysowania, ale wykazuje też odporność na uszkodzenia mechaniczne. Jest natomiast wrażliwy na działanie warunków atmosferycznych. Jego powierzchnia jest gładka. Dzięki temu naprawdę dobrze się prezentuje. Aby zwiększyć odporność na warunki atmosferyczne zaleca się laminację. Jego waga jest przy tym niewielka. Kolejną zaletą jest też bardzo prosty i szybki montaż. Rollupy można przenosić z miejsca na miejsce i w ten sposób zareklamować swoją firmę np. na targach branżowych, ale też można zmieniać umiejscowienie standów reklamowych w sklepie.

Dlaczego warto postawić na rollupy reklamowe?

Rollup reklamowy jest uniwersalnym narzędziem marketingowym. Może pełnić funkcję reprezentacyjną i budować świadomość danej marki. Będzie więc narzędziem oddziaływania długofalowego. Warto zaprezentować na nim firmowy logotyp, czy też inny element wizualny, który będzie kojarzył się z daną marką czy firmą. Badania pokazują, że rollupy reklamowe zwiększają rozpoznawalność marki. Pełnią też funkcję informacyjną. Warto w takim przypadku umieścić je w kilku miejscach danego budynku, gdyż wtedy osoby odwiedzające go będą mogły znaleźć łatwiej dany punkt czy siedzibę firmy. Na takim rollupie można też umieścić program wydarzenia. Dobrze przygotowany rollup pełni funkcję promocyjną. Za jego pomocą możecie rozreklamować firmę czy usługi. Jest to obowiązkowy element ekspozycji handlowej, który skutecznie podnosi sprzedaż. Uważa się, że zasięg roll upów jest zdecydowanie większy, zaś reklama jest skuteczniejsza niż promocja prowadzona przy użyciu ulotek. Jeżeli sądzicie, że na tym funkcje i zalety rollupów się kończą, to oczywiście tak nie jest. Otóż pełnią one też funkcję dekoracyjną. Za ich pomocą można uatrakcyjnić wnętrze biura czy całej siedziby firmy. Na rollupie można umieścić motywującą grafikę, która będzie zachęcać do pracy. Rollupy umieszczone w poczekalni przed gabinetem sprawią, że Wasza firma będzie bardziej profesjonalna. Zyskacie też lepszy wizerunek.