Naklejki magnetyczne

Prowadząc firmę, należy dotrzeć do jak największej ilości odbiorców, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami. Reklama jest niezwykle ważna również przy budowaniu wizerunku marki. Warto tutaj zdecydować się na proste i nie nachalne reklamy magnetyczne. Warto na ich temat dowiedzieć się więcej.

Czym są reklamy magnetyczne?

Reklamy magnetyczne można zaliczyć do stosunkowo nowej formy reklamy zewnętrznej, ale i wewnętrznej. Wykonane są one na foliach magnetycznych, co umożliwia bezklejowy montaż, np. na elementach stalowych. Można umieścić na nich dowolną grafikę, czy to bitmapową, czy wektorową. Reklamy magnetyczne w postaci naklejek mają zastosowanie na samochodach, ale i tablicach reklamowych. Można je umieścić także na szyldach reklamowych. Będą w takim przypadku uzupełniać informacje. Reklamy magnetyczne są elementem wizualizacji zewnętrznej, ale służą także jako element promocyjny danego produktu. Mogą być też świetną dekoracją. Niewątpliwie ich dużą zaletą jest mobilność i wszechstronne zastosowanie. Jeżeli wybierzecie reklamy magnetyczne na samochody, to pamiętajcie, by demontować je przed myciem i to niezależnie czy myjecie mechanicznie za pomocą myjki, czy ręcznie.

Czym jest folia magnetyczna?

Folia magnetyczna może być wykorzystana do dekoracji, ale też do zareklamowania produktu. Jest to podstawowy materiał magnetyczny, który często określa się mianem elastycznego magnesu. Folia składa się z proszku ferromagnetycznego oraz giętkiego materiału wiążącego o właściwościach termoplastycznych. Warto zauważyć, że folia magnetyczna jest elastyczna, a więc można ją ciąć nożyczkami bądź nożykiem, a także sztancować. Pamiętajcie jednak, że nie stosuje się jej do mocowania magnesów. Na pewno jest skuteczną formą reklamy zewnętrznej, która może przyciągać klientów, ale też zachwyca swoją trwałością. Ten efektywny nośnik reklamy jest odporny na zmienne warunki atmosferyczne. Nie blaknie pod wpływem intensywnego promieniowania słonecznego, ale też zachowuje swoje właściwości nawet w temperaturze od minus 40 do 80 stopni Celsjusza. Dostępne są różne warianty, ale i grubości folii magnetycznej. Nie ma zatem problemu ze znalezieniem produktu, który będzie odpowiadał klientowi w 100%. Na folii magnetycznej można umieścić dowolny druk, co czyni ją naprawdę uniwersalnym materiałem reklamowym. Wykonane z niej gadżety reklamowe takie jak magnesy, zakładki, podkładki, puzzle magnetyczne, a nawet tabliczki suchościeralne będą świetnie się prezentować.

Druk na folii magnetycznej – stwórz skuteczną reklamę i zyskaj nowych klientów

Nadruk na folii magnetycznej jest to druk na magnesie arkuszowym, który może być wykorzystany do oznakowania. Nierzadko zawiera też treści informacyjne czy reklamowe. Sprawdzi się ponadto jako system informacji wymiennej. Warto tutaj wiedzieć, że folia magnetyczna wykonana jest z gumy syntetycznej. Druk na folii magnetycznej o grubości 0,5 mm wykonuje się tuszem lateksowym, natomiast do nadruku na folii o grubości 0,7 mm potrzebny jest tusz solwentowy bądź lateksowy. Stosuje się tutaj plotery drukujące, a także tusz wodoodporny. Oba rodzaje wydruków są wodoodporne i odporne na blaknięcie. To rozwiązanie wykorzystuje się szczególnie do reklamy, np. w kampaniach brandingowych. Taki druk może być nasycony kolorami, ale dostępna jest też wersja bardziej matowa. Dzięki temu, że folię magnetyczną dowolnie się przycina, sprawdzi się do banerów czy szyldów.

Folia magnetyczna w reklamie zewnętrznej

Folia magnetyczna jest na szeroką skalę wykorzystywana w branży reklamowej i marketingu. Jest uniwersalnym, ale też bardzo funkcjonalnym nośnikiem i to dowolnych treści. Można ją wykorzystać do małych gadżetów firmowych, ale sprawdzi się też do komunikacji wizualnej w reklamie zewnętrznej. Za wysoką jakość nadruku na folii magnetycznej odpowiada idealnie dobrana technologia druku. Dzięki temu uzyskiwane są fotorealistyczne nadruki i to na foliach o różnej grubości. Folia magnetyczna jest niezbędnym elementem w komunikacji wizualnej marki, ale można wykorzystać ją także w kampaniach promocyjnych. Dzięki zastosowaniu druku UV naprawdę dobrze odwzorowywane są nie tylko kolory, ale też odcienie. Grafiki nawet podczas długiej ekspozycji na słońcu nie odbarwiają się i dobrze prezentują się też w sztucznym świetle.