Płyty Dispa

Odpowiednio przygotowana reklama może zwiększyć popularność danej marki czy produktów. Jednak duże znaczenie ma także medium, na którym jest przygotowana. I tutaj bardzo dobrze sprawdzi się płyta DISPA, która pozwala na przygotowanie ciekawej oferty i ekologicznej reklamy.

DISPA – to trzeba wiedzieć!

Dispa jest to płyta papierowa, która świetnie sprawdzi się zarówno do sitodruku, jak i druku cyfrowego. Co istotne, jest ona wykonana z papieru z certyfikatem FSC. Oznacza to, że pozyskane drewno nie naruszyło bogactw biologicznych i struktury lasu. Kolejną zaletą płyty dispa jest fakt, że w 100% nadaje się do recyklingu. Do tego wszystkiego ma bezkierunkową strukturę rdzenia, co z kolei wpływa na stabilność wymiarową, ale i lekkość. Płyty dispa są naprawdę dobrym podłożem do druku i równie dobrze nadają się do obróbki w technologii cyfrowej. Ich cena jest przy tym relatywnie niska.

Płyty dispa – świetne narzędzie do akcji promocyjnych i reklamowych

Płyty dispa, pomimo tego, że są produkowane w 100% z papieru, zachowują całkiem dobrą sztywność. Dzięki temu świetnie sprawdzą się do reklam krótkookresowych, ale też akcji promocyjnych. Dostępne są płyty w różnego rodzaju wersjach. Można zdecydować się np. na trzywarstwowe o grubości 2,4 mm czy też pięciowarstwowe o grubości 3,8 mm. Dostępna jest specjalna płyta dispa w wersji outdoorowej. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że jest optymalnie płaska i ma gładką powierzchnię. Można na niej uzyskać naprawdę świetną, wręcz fotograficzną, jakość nadruku. Do tego wszystkiego jest lekka, co pozwala na szybki i łatwy montaż. Może posłużyć też do podwieszanych reklam podsufitowych, ale równie dobrze do tworzenia aplikacji typu display oraz materiałów POS/POP. Taką płytę łatwo się frezuje na dowolny wymiar, ale też bez problemu wykonuje się na niej druk UV. Zatem płyty dispa łączą w sobie funkcjonalność i ekologię.

Zastosowanie płyt dispa, czyli jak wykorzystać je w reklamie

Odpowiednio przygotowana reklama może zwiększyć rozpoznawalność marki, ale i przyciągnąć klienta. Jednocześnie trzeba dostosować formę reklamy do efektu, jaki chce się osiągnąć. W reklamie usługi czy towaru bardzo dobrze sprawdzają się płyty dispa ze specjalnie wytłaczanym papierowym rdzeniem o opatentowanej technologii produkcji. Uznaje się, że reklama wykonana na płycie dispa jest niezastąpiona podczas czasowych akcji promocyjnych, ale równie dobrze można ją wykorzystać podczas imprez branżowych czy targów. Na takiej płycie można wykonać każdą grafikę czy logo i to zarówno w wersji bardzo intensywnych, mocnych i połyskujących kolorów, jak i w wersji matowej. Reklama musi być tak zrobiona, aby zaciekawiła potencjalnych odbiorców. Można pokusić się o stwierdzenie, że dispa łączy walory estetyczne, ekologiczne i oszczędnościowe. Po przeprowadzonej kampanii reklamowej płytę dispa można zutylizować i w ten sposób nie przyczyniać się do zanieczyszczenia środowiska. Na uwagę zasługuje też fakt, że montaż i demontaż jest łatwy oraz szybki. Można taką płytę wykorzystać do wykonania standów reklamowych czy innych elementów infrastruktury reklamowej. Sprawdzi się do celów informacyjnych. Warto ją w takiej sytuacji umieścić wewnątrz budynku, np. muzeum. Będzie wtedy informować o zbliżającej się wystawie. Jeżeli przygotowujecie ciągle nowe oferty czy akcje promocyjne, to również płyty dispa w różnych formatach będą dla Was idealne. Można je nawet nawiercać czy docinać, by zyskać precyzyjnie dopasowany projekt. Płyta dispa jest śnieżnobiała, co pozwala na dokładne oddanie kolorów wybranych przez Was grafik. Płyty dispa mają też zastosowanie przy tworzeniu akcji promocyjnych sezonowych, np. świątecznych. Są przy tym efektywną formą reklamy, ale i pozwalają na uzyskanie najlepszej komunikacji wizualnej. Płyty dispa zapewniają dobre papierowe podłoże do reklamy zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Jeżeli firma stawia na ekologiczne rozwiązania, to taki nośnik reklamy będzie najlepszym wyborem. Trzeba przyznać, że dispa bardzo dobrze sprawdza się do tworzenia efektownych kampanii reklamowych.