Kampanie reklamowe

Jest wiele narzędzi, dzięki którym można zyskać skuteczną reklamę i to zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną. Rzecz jasna bardzo duże znaczenie ma siła oraz jakość przekazu. Ale trzeba też wykorzystywać nowoczesne technologie czy media typu banery, witryny bądź naklejki. W ten prosty sposób można zyskać większą siłę przekazu. Czas poznać media, które naprawdę dobrze wspomagają kampanie outdoor czy też indoor.

Proste i niezawodna, czyli naklejki reklamowe na witryny i inne powierzchnie

Naklejki reklamowe rzeczywiście mogą być ciekawą formą przekazu reklamowego, ale pełnić też funkcję stricte informacyjną. Można np. postawić na najprostsze naklejki papierowe. Zdecydowanie odporniejsze i trwalsze są naklejki foliowe, które dobrze prezentują się np. na witrynach sklepowych. Mogą informować choćby o nadchodzącej promocji. Będą więc skuteczną formą przyciągnięcia klientów, ale też szeroko zakrojonej kampanii marketingowej. Naklejki reklamowe mogą być klejone od wewnątrz i od zewnątrz witryny. Ciekawym wyborem są naklejki one way vision, które poza reklamą zapewniają też prywatność. Zatem od zewnątrz mogą pełnić funkcję przekazu informacyjnego czy reklamowego, natomiast od wewnątrz nie utrudniają dostępu do światła słonecznego, a jednak zapewniają większą prywatność. To trafny wybór np. na szyby gabinetów lekarskich, kosmetycznych, ale i witryn sklepów.

Witryny reklamowe, czyli skuteczny komunikat B2C

Jak każdy wie, aby przyciągnąć klientów, trzeba zaciekawić ich i zainteresować przekazem. Bardzo skuteczna jest tutaj reklama na witrynie. Komunikat reklamowy na witrynach zazwyczaj ma minimalną ilość treści, za to dominuje część przekazu wizualnego. Ten zabieg jest w pełni zaplanowany, gdyż większość ludzi jest wzrokowcami. W takiej reklamie można zastosować naprawdę intensywne kolory. Można też zarządzać chwytliwymi sloganami. Reklama na witrynie najlepiej sprawdza się w miejscach, które są często odwiedzane przez większą ilość klientów. To także sposób na efektywną komunikację B2C. Ciekawym wyborem będą też materiały podwieszane na witrynę, takie jak baner, blackout czy plakaty papierowe. Baner jest niezbędnym elementem identyfikacji wizualnej. Blackout to z kolei dobry materiał poliestrowy, który wyróżnia się odpornością na zagniecenia, ale też naprawdę dobrze absorbuje światło. Warto więc wykorzystać go w reklamie zewnętrznej. Każda taka forma reklamy może przyciągać klientów, ale i zapewniać skuteczny przekaz. Wyobraźcie sobie, że dużą rolę odgrywają też tzw. potykacze, czyli stojaki reklamowe czy hangery, a więc podwieszane pod sufitem przestrzenne reklamy. Istotne znaczenie mają również ekspozytory z plexi, na których można umieszczać próbki towarów czy ulotki. Trzeba przyznać, że jest to skuteczna forma reklamy dla przedsiębiorców, którzy nie dysponują dużym budżetem. To rozwiązanie sprawdzi się też, gdy chce się osiągnąć szybki rezultat. Można np. ekspozytory umieścić przy swoim stanowisku na targach branżowych, ale też przed nowo otwartym sklepem. Z kolei totemy najczęściej wykorzystywane są w reklamie wizualnej. Są formą reklamy firmy, ale mogą służyć do reklamy produktów. Totem jest słupem reklamowym, który może zawierać też logo firmy. Trzeba przyznać, że rzeczywiście zwiększa widoczność danego przekazu. Totemy można stawiać nawet przy dużych inwestycjach czy autostradach. Dostępne są też totemy reklamowe dwustronne – wszystko zależy od Waszych preferencji. Materiały POS także sprawdzają się w kampaniach reklamowych. Rzeczywiście są dobrym pomysłem na zagospodarowanie przestrzeni sklepowej. Pozwalają też na zwiększenie świadomości marki. Umożliwiają jednostronną komunikację z klientem. Tutaj możemy wymienić wspomniane już potykacze czy hangery, ale też wobblery.

Tkaniny backlight podświetlane i niepodświetlane jako forma kampanii reklamowej

Tkaniny do podświetlenia służą do zewnętrznej reklamy świetlnej. Można zdecydować się na tkaniny backlight poliestrowe, które nadają się do podświetlenia od spodu. Tekstylna grafika jest wzmocniona silikonową taśmą, co umożliwia napięcie jej w aluminiowej ramie, np. kasetonu bądź pylonu. Sprawdzi się też do ekspozycji wewnętrznej. Można też postawić na tkaniny poliestrowe powlekane winylem, które mają zwiększoną gramaturę i są przy tym jeszcze bardziej odporne na uszkodzenia mechaniczne. Mają zastosowanie w reklamie zewnętrznej. Tego typu tkanina jest napinana na ramy w celu naprężenia lica. Tkaniny podświetlane są świetną formą reklamy zarówno w dzień, jak i w nocy. Można zdecydować się też na reklamy niepodświetlane. Mogą to być kasetony tekstylne, które są lekkie, ale i sztywne.