Grafiki na witrynach sklepowych

Reklama jest dźwignią handlu, choć to zdanie urosło już do banału, to jednak nadal, aby utrzymać się na rynku czy pozyskać klientów w ową reklamę trzeba zainwestować. Jednak tak jak zmienia się rynek, tak zmieniają się też potrzeby klientów, stąd forma reklamy musi być dostosowana do tego, jaki efekt chcemy osiągnąć. Ważne jest też określenie swojej grupy docelowej. Ciekawą formą mogą być reklamy na witryny sklepowe. Poza funkcją promocyjną pełnią też funkcję informacyjną. Warto na ich temat dowiedzieć się więcej.

Reklama na witryny sklepowe – efektywny przekaz, który trafia do odbiorców

Każdą witrynę sklepową można wykorzystać do działań reklamowych. Odpowiednio przygotowane naklejki na witrynę rzeczywiście mogą przyciągać uwagę, ale też zainteresować potencjalnego klienta ofertą. Witryna sklepowa rzeczywiście może być miejscem, które będzie świetnie służyć właśnie do reklamy. Rzecz jasna owa reklama musi być spójna z działalnością sklepu, ale też dobrana pod kątem grupy odbiorców, których chce się skłonić do zakupów. Trzeba przyznać, że reklama na witrynach może być efektywnym sposobem na wzrost popularności danego sklepu. Nie można też zapominać, że koszt w tym przypadku nie jest wysoki. Potencjalni klienci są wzrokowcami, dlatego, aby przekaz reklamy był skuteczny, musi być ona ciekawa, ale w żadnym wypadku nie powinna być krzykliwa, gdyż wtedy efekt może być odwrotny do zamierzonego. Jednocześnie taką okleinę można wykorzystać nie tylko na witryny sklepowe, bo sprawdzi się też do biur czy oczywiście gabinetów lekarskich, kosmetycznych, a także na samochody firmowe. Wszędzie tam, gdzie chce się przyciągnąć klienta trzeba zastosować reklamy na szybach i witrynach. Zaletą grafik na witrynach sklepowych jest fakt, że są trwałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, ale też warunki atmosferyczne.

Stwórz wizerunek swojej marki – postaw na branding witryn

Aby zwiększyć rozpoznawalność miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, ale też towaru czy usług i w ten sposób zyskać korzyści ekonomiczne, należy zastosować branding. Doskonale sprawdza się tutaj branding witryn, czyli właśnie kreowanie pozytywnego wizerunku przy wykorzystaniu naklejek reklamowych, folii reklamowych czy standów na witrynę. W ten sposób możecie utrwalić, ale też kreować świadomość marki i dotrzeć do większej grupy odbiorców. Jednocześnie możecie zachęcić niezdecydowane osoby do skorzystania z Waszych usług. Oklejanie witryn jest nowoczesną reklamą zewnętrzną, ale może stanowić też komunikację niewerbalną z potencjalnym klientem. Niewątpliwie zwykła witryna może stać się skuteczną przestrzenią reklamową. Do wyboru jest wiele rodzajów reklam na witryny sklepowe w postaci naklejek. Można zdecydować się choćby na folię typu one way vision, która pozwala na zaprezentowanie grafiki, ale nie ogranicza przy tym dostępu do światła wewnątrz obiektu. Grafika jest widoczna na zewnątrz, ale przesłania wnętrze, w ten sposób zapewniając prywatność. Można postawić również na folie polimerowe, które można stosować do reklamy zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Tego typu modele folii są odporne na działanie promieniowania UV czy wysokich temperatur i mogą być formą reklamy na witryny sklepowe nawet przez 7 czy 8 lat. Dobrze sprawdzi się też folia wylewana, którą można precyzyjnie formować. Jest też trwała i może służyć przez 10 lat. Alternatywą są naklejki plotowane, które są trwałe, gwarantują świetną jakość druku, a przy tym nie posiadają tła. Zatem warto je wykorzystać np. do wykonania logo.

Grafiki informacyjne na witrynę – skuteczny przekaz w wygodnej formie

Grafiki informacyjne na witrynę są świetną formą reklamy, ale i ważnych informacji. Za pomocą okleiny można przedstawić różne treści, np. godziny otwarcia, zakres usług. W ten sposób można zachęcić klienta do odwiedzenia danego miejsca. Ciekawym wyborem są infografiki. W tym przypadku można wizualnie przedstawić informacje, np. połączyć grafiki z konkretnym przekazem. Powszechnie uważa się, że to rozwiązanie jest bardzo skuteczne, przyciąga wzrok, a przy tym zwiększa świadomość danej marki i ukazuje jej profesjonalizm. Równie ciekawą formą jest stand reklamowy na witrynę. Może także pełnić funkcję informacyjną, ale i promocyjną. Jest tani i doskonale sprawdza się podczas targów branżowych czy eventów, a także może służyć do przedstawienia nowego produktu czy oferty promocyjnej.