Folia szroniona

Dotarcie do dużej ilości odbiorców reklamy ma kluczowe znaczenie dla efektywności kampanii reklamowej. Tutaj bardzo skuteczna bywa folia szroniona z nadrukiem. Ale ten materiał ma zdecydowanie szersze zastosowanie i może służyć nawet do dekoracji. Może także zwiększać poziom bezpieczeństwa. Warto na ten temat dowiedzieć się więcej.

Folia mrożona – czym jest?

Folia szroniona określana także jako mrożona jest to specjalny rodzaj materiału, dzięki któremu uzyskuje się efekt piaskowania szkła. Jest on podobny do odbicia światła od zamrożonej tafli. Efekt wizualny w tym przypadku jest naprawdę dobry. Warto także zwrócić uwagę, że na takiej folii można drukować, ale też dowolnie ją ciąć. Kolejną jej zaletą jest fakt, że bardzo łatwo się ją montuje. Można ją przykleić zarówno na sucho, jak i na mokro. Jeżeli chcecie jeszcze bardziej ułatwić sobie montaż, to polecamy klej kanalikowy. Dzięki temu nie musicie obawiać się, że powstaną pęcherzyki powietrza. Oczywiście przed przyklejeniem folii mrożonej należy bardzo dokładnie wymyć szybę, warto ją też odtłuścić. Folia szroniona może być używana od środka budynku, ale też na zewnątrz, dzięki temu, że jest odporna na wilgoć i zmienne warunki atmosferyczne. Jeżeli wybierzecie folię mrożoną z nadrukiem, to również nie musicie obawiać się, że nadruk będzie blaknął pod wpływem promieni słonecznych.

Folia mrożona – poznajcie jej różne zastosowanie

Folia mrożona może pełnić funkcję dekoracyjną. Cechuje ją szlachetny i dyskretny kolor. Dzięki temu możecie podkreślić estetykę danego pomieszczenia. Wystarczy tylko dostosować grafikę. Zapewnia także bezpieczeństwo, co wynika z faktu, że niejako zaznacza powierzchnie szklane, zatem nie można ich przeoczyć. Dzięki oklejeniu szyby w razie uszkodzenia czy stłuczenia nie rozsypie się na kawałki. Folia szroniona na szyby ma naprawdę dobre właściwości. Dzięki temu zmniejsza przenikanie szkodliwego promieniowanie UV. Folia mrożona zapewnia też prywatność, np. w gabinetach dentystycznych czy salonie fryzjerskim, dlatego nie trzeba obawiać się, że ktoś z zewnątrz będzie spoglądał do danego pomieszczenia. Folia szroniona z nadrukiem jest skuteczną formą reklamy. Bardzo dobrze sprawdza się do budowania wizerunku marki. Można nią okleić okna, np. w sali konferencyjnej. W tym przypadku oczywiście grafika powinna nawiązywać do danej firmy. Folia mrożona na szyby służy też do oznakowania pomieszczeń znakami firmowymi. W ten prosty sposób tworzy się spójny wizerunek firmy. Można ją wykorzystać do kampanii produktowej i w ten sposób przyciągnąć uwagę klientów. Folia mrożona z nadrukiem nie jest reklamą nachalną, za to jest bardzo skuteczna.

Gdzie wykorzystuje się folie mrożone z nadrukiem?

Folie mrożone z nadrukiem mają szerokie spektrum zastosowania. Można umieścić je na witrynach sklepowych. Za ich pomocą zareklamujecie sklep, za to ukryjecie np. zaplecze. Folie mrożone są też niezbędne w gabinetach medycznych czy branży estetycznej. Zapewniają przy tym zarówno personelowi, jak i pacjentom komfort. Warto wykorzystać je także w żłobkach czy przedszkolach, szczególnie z nadrukiem ulubionych bohaterów. Mogą być też stosowane w domach czy mieszkaniach jako element dekoracyjny czy zapewniający prywatność. Doskonale sprawdzają się w urzędach, ale też gabinetach firmowych. Zapewniają większą rozpoznawalność, ale też kojarzą się z profesjonalizmem i mogą pełnić funkcję informacyjną.

Poznajcie cechy folii mrożonej z nadrukiem

Folie mrożone z nadrukiem cechuje wysoka jakość i duża trwałość. Co ważne, na takiej folii można nanieść wybrany nadruk. Może być to logo firmy, ale też grafika. Warto zastosować naprawdę intensywne kolory, ale wszystko zależy od preferencji klienta. Folię mrożoną można ciąć, ale też z niej wycinać. Będzie miała zastosowanie nawet do oddzielenia stanowisk pracy. Niewątpliwie jest ona tanią i skuteczną reklamą. Można ją w razie konieczności czy wymiany szybko usunąć. Nie uszkadza też oklejanej powierzchni. Montaż małych powierzchni wykonacie samodzielnie i nie potrzebujecie do tego żadnego sprzętu. Jeżeli chcecie przygotować tanią, ale nienachalną reklamę, czy też lepiej oznakować swoją firmę, to folia mrożona z nadrukiem będzie trafnym wyborem.