Siatki, flagi, płótna

W reklamie produktu czy firmy trzeba wykorzystywać różne narzędzia, dzięki którym można osiągnąć skuteczny przekaz i zyskać nowych klientów. Do tego celu mogą służyć siatki mesh i płótno Canvas, a także materiały flagowe. Warto na ich temat dowiedzieć się więcej i poznać ich szerokie spektrum zastosowania.

Druk na siatce mesh, czyli dlaczego warto wybierać banery siatkowe

Druk na banerach siatkowych zyskuje coraz większą popularność. Jeszcze do niedawna był wykorzystywany głównie po to, by ukrywać nieestetyczne obiekty. Obecnie baner siatkowy wykorzystywany jest jako reklama. Co istotne, druk na siatce mesh to rozwiązanie niezwykle nowoczesne, dzięki któremu można wytworzyć naprawdę skuteczną i celowaną reklamę i zasadniczo nie występują tutaj ograniczenia w rozmiarach. Musicie też wiedzieć, że druk na siatce mesh można wykorzystać zarówno wewnątrz pomieszczeń, jak i na zewnątrz. Siatka mesh jest niezwykle trwała, odporna na uszkodzenia mechaniczne i ma ciekawą strukturę, a mianowicie przypomina plaster miodu. Nie odkształca się nawet pod wpływem intensywnych podmuchów wiatru. Co ciekawe, jej splot jest na bazie polichlorku winylu i siatka jest stosunkowo lekka, w porównaniu np. z banerem PCV. Ale mimo wszystko ten nośnik reklamy jest wytrzymały. Poza odpornością na działanie wiatru wykazuje też odporność na działanie promieniowania UV, wilgoci czy zmiennych temperatur. Nawet pod wpływem zmiennych warunków atmosferycznych nie traci swoich właściwości. Kolejną jej cechą charakterystyczną jest fakt, że ma wysoki stopień przepuszczalności światła, który może wynosić nawet 75%. To rozwiązanie doskonale sprawdzi się nawet jako reklama jako biurowcach, gdzie występuje duża ilość przeszkleń.

Jakość przez wielkie „J”, czyli dlaczego warto wybrać druk na siatce mesh

Druk na siatce mesh odbywa się cyfrowo. Najczęściej stosuje się atramenty solwentowe, które wnikają w strukturę materiału i stają się jego częścią. Taki druk jest wodoodporny, ale też przez nawet trzy lata może zachować pełną głębię kolorów. Dzięki atramentowi rozpuszczalnikowemu nie kruszy się, ale też nie pęka. Jakość druku, jaką można osiągnąć na siatce mesh, jest naprawdę imponująca. Dzięki temu te banery siatkowe sprawdzą się jako reklama produktowa towaru czy usług, która będzie przyciągać klientów. Rzeczywiście taka forma przekazu jest skuteczna. Druk na siatce mesh ma zastosowanie także informacyjne i co ważne będzie przekazywać informacje np. o charakterze komercyjnym, ale też niekomercyjnym. Może być też ściśle związany z kampaniami społecznymi. Siatki mesh mogą służyć też jako obiekty dekoracyjne. Wykorzystuje się je do dekoracji okien, witryn sklepowych, w reklamie wielkoformatowej, a nawet w scenografii, czy jako oprawy imprez masowych.

Druk na płótnie Canvas – realizm w pełnej krasie

Druk na płótnie Canvas często określa się mianem foto obrazów na płótnie. Rzeczywiście Canvas, na których drukujemy wyróżnia dobry przeplot włókna. Są to płótna artystyczne, które dobrze sprawdzają się też w reklamie. A więc nie wykorzystuje się ich tylko do dekoracji, ale też jako reklamę, nawet wielkoformatową. Obrazy drukowane na płótnie Canvas są odporne na promieniowanie ultrafioletowe, a więc bez problemu sprawdzą się do reklamy zewnętrznej. Nie trzeba przy tym obawiać się blaknięcia kolorów. Każdy druk można wykonać zarówno w wersji matowej, jak i z wysokim połyskiem. To świetny wybór do pomieszczeń ekspozycyjnych. Obrazy na płótnie przyciągają uwagę, a przy tym mogą być nienachalną formą reklamy.

Materiały flagowe – skuteczność przekazu w prostej formie

Materiały flagowe zwane są inaczej materiałami dederonowymi. Cechuje je naprawdę spora wytrzymałość na warunki atmosferyczne. Zatem mogą być stosowane na zewnątrz. To świetny wybór do reklamy typu flaga reklamowa, którą można umieścić np. przed wejściem do firmy na przygotowanym maszcie. Dzięki drukom flagowym można też zaprezentować ofertę, ale też wykorzystuje się je do reklamy wizualnej. To rozwiązanie może być też częścią kampanii reklamowej danego produktu, który ma zwiększyć rozpoznawalność. Trzeba przyznać, że taka reklama przyciąga uwagę. Warto umieścić ją w miejscach, gdzie natężenie ruchu jest większe. Sprawdzi się w czasie imprez masowych, których sponsorem czy patronem jest dana firma.